Tuesday, January 6, 2015

Numb & Dumb.



Bismillahhirrahmannirrahim.

Ehem. 
Hi guys! Sihat? How's your new year? Hiks.

Ok, aku akui. Ni lah masa yang paling lama sekali aku tak update blog. Sebulan. Hahaha. Aku nak update, tapi setiap kali nak on laptop, nak cucuk broadband, ada je rintangan dan halangan. Hehehe. Allah tidak mengizinkan aku update blog. Hiks.



Aku dah kehilangan kata-kata untuk ditaip. Sekarang pun masih blank. Tak tahu nak share apa.
Jadi, buat yang bekerja tu, selamat bekerja. Pada yang sambung studi, selamat berstudi, selamat ber-assingment, selamat bersengkang mata di tengah malam. Pada yang masih menganggur (macam aku), selamat menganggur. Eh. Selamat mencari pekerjaan. Semoga bertemu dengan kerja yang sesuai. Apa yang penting, sabar itu mesti ada. Allah dah sedia sesuatu yang baik untuk kita. Senyum.

Ada juga Encik Hubby tanya aku azam aku. Dialog di bawah;

Dia  :   Apa azammu tahun ni sayang?

Aku : *pandang tepat ke muka, terdiam sekejap.* takde.

Dia  :   Tiada?

Aku : *geleng kepala* By pulak? Apa azam kau, by? 

Dia  : *geleng kepala jugak.*

Aku :  Ish, ikut-ikut.

Dia :  *senyum* Mahu jadi suami/bapa mithali dan soleh.

Aww. So sweet lah kau by. Hiks. Jadi bila dia cakap macam tu, aku pun pasang azam macam tu jugak. In shaa Allah. :)

xo.




11 comments:

  1. Amin....semoga azam tahun ni tercapai ye Anis :) Rindu lama tak nampak..hikhik

    ReplyDelete
  2. amin may azam awk menjadii hihihihi

    ReplyDelete
  3. smoga anis & hsben bahagia sama2 :)

    ReplyDelete
  4. azam ana tahun ni -- JODOH dpercepat temukan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahumma aamiin. semoga jodoh yang baik-baik belaka untuk sis Ana :)

      Delete
  5. urghhhh so sweetttt hehehhehehhehe semoga azam tercapai kkkk ^^ amin !!

    ReplyDelete
  6. hehe... selamat tahun baru & berazam baru ya sis... mudah2an tercapai semua azam tahun ini... amin :)

    ReplyDelete
  7. auchhhh bgulanyaaaaaa...amin...mong doakan korang eh.. :)

    ReplyDelete